BART VISSER
All-round creative (director) met een grafische achtergrond en een scherp gevoel voor (short)copy en script. Ervaren in zowel top-down als bottom-up campagnes, merkpositionering en creatieve jaarplannen.
Werkte onder andere voor, Samsung, McDonald’s, Vodafone/Ziggo, Aldi, PostNL, Hartstichting, KWF, KNVB, Nederlandse Loterij, Staatsloterij, Lotto, Krasloten, Eurojackpot, Miele, Jaguar Land Rover, DAF, Hornbach, Unilever, Duracell, BNN/VARA, AVRO/TROS, Interpolis, Bavaria, Hoogvliet, Efteling, Liefmans, Defensie, Heineken, Affligem, Hertog Jan, Booking.com, Sunweb, KLM, Seat, MINI, Omoda, Zwitsal, KitchenAid, Nespresso, Discovery, FedEx, KPN, Van de Bron en Vattenfall.
Bekend terrein: tv, radio, social, digital, print, outdoor en alles ertussenin. Schakelt makkelijk tussen strategie, concept en executie.


DAVID VAN HOORN
Creativiteit gaat verder dan een catchy slogan of een viral post. Het draait om het begrijpen van het merk, de waarden en de mensen die je wilt raken.
Of het nu gaat om social, traditionele advertising of een ATL, campagne, altijd op zoek naar verhalen die raken, die échte connecties bouwen tussen merk en doelgroep.
Werkte onder andere voor, Ministerie van Defensie, Politie, SIRE (#Doeslief), Google, Twitter, McDonald’s, AkzoNobel, Funda, Hornbach, Gamma, KARWEI, Lidl, Albert Heijn, Plus, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Duracell, Basic-Fit, DAF, Renault, Miele, Staatsloterij, Eurojackpot, Lotto, Bavaria, WNF, Amnesty International, het Nederlandse Rode Kruis, Hallmark en PostNL.
Pragmatisch, betrokken en scherp op de uitvoering. Voelt zich thuis bij het grote idee, maar net zo graag op de set of in de montage.